søndag 20. januar 2013

Heldiggris

Ja, det føler jeg meg virkelig som!

Forrige uke var jeg så heldig å vinne en gibort hos Fargeklatten, og dette er faktisk den tredje giborten jeg vinner på ganske kort tid.





 Premien var to nøster merinoull fra Nøstebarn, i valgfri farge! For en flott premie - jeg som elsker Nøstebarn sitt garn.

Vanligvis holder jeg meg til en fast fargepalett; grått og naturfarger, blått, turkis, grønt og rosa. Denne gangen bestemte jeg meg for å velge utenfor "komfortsonen" - den nye røde paprikafargen! Og jeg angrer ikke. Dette er en nydelig dempet oransjerød farge.


Dette garnet er virkelig utrolig drøyt så med disse to hespene tenker jeg å gjøre et lite eksperiment; hvor mye får man ut av 200 gram? Fortsettelse følger...



15 kommentarer:

  1. Du er jo kjempeheldig!! Gratulerer!

    Garnfargen var jo kjempefin :) og så kom det så fint fram i det herlige dagslyset.
    Gleder meg veldig til å se hva du skal trylle fram av hespene :)

    Klem fra kontoret :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Ja fargen var virkelig fin!

      Slett
  2. For en utrolig nydelig farge! Liker!!!

    SvarSlett
  3. Så gøy å vinne fint garn! Skal bli spennende og se hvor mye du får ut av garnet :)

    SvarSlett
  4. Ja fargen var veldig fin..:-) Det ble til at jeg kjøpte til meg selv også... he,he...farlig å bevege seg inn i den butikken.. Gleder meg til å se hva du strikker:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, skjønner godt at du selv og ble fristet! Hadde vi hatt Nøstebarnbutikk her hadde det vært farlig for lommeboka mi;-)

      Slett
  5. Så herlig å vinne garn Ü Fin farge!

    SvarSlett
  6. Venter spent på fortsettelsen =)

    SvarSlett
  7. Gratulerer. Har sett på den fargen, den ser jo bare helt nylig ut.

    Fin blogg, er støtt innom og har nå lagt meg til som følger.

    Gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  8. Nydelig farge! Spent på hva du tryller frem :)

    SvarSlett