mandag 17. desember 2012

Det nærmer seg..

Da var det én uke igjen til julaften og det går virkelig fort i svingene her. Regner med det gjør det hos alle andre også i disse dager. Det er vel bare sånn det må være - tenk så deilig det skal bli å senke skuldrene på julaften og bare nyte roen! Tror man setter mer pris på det når man opplever førjulsstresset på forhånd.

Gleder meg til å vise frem de hjemmestrikka julegavene om en ukes tid. I mellomtiden har jeg plukket ut noen mobilbilder fra den siste uka.

Klare for lutefisk og fine gjester // Pepperkakeborgen vår // Lapper til de hjemmestrikka julegavene
Dagens lakk i neglelakk-kalenderen min // En julegave skylles opp og det ser ut som et blodbad:-s

Ønsker alle en fin siste adventsuke:-)

2 kommentarer:

  1. Goood siste uke før jul! Gleder meg til å se det du har laget :) Her ser tidsplanen ut til å sprekke. S. ble syk i dag, R. hangler veldig, jeg hangler litt og J. så merkelig blek ut i kveld.... yikes!

    SvarSlett
  2. God jul til deg og takk for flotte innlegg og hyggelige kommentarer i året som gikk!

    SvarSlett