torsdag 5. juli 2012

Reality Check

Det sies jo at når man flytter oppdager man hvor mye ting man har - hvor mye ting man har som ikke brukes. For meg gjelder dette for garn også.

Under nedpakkingen av huset har jeg funnet garn overalt egentlig og har kommet fram til følgende:

*Jeg har masse garn - mer enn nok for uoverskuelig fremtid
*Jeg trenger ikke handle mer garn på en stund
*Vi får mindre lagringsplass i det nye huset - jeg har altså ikke plass til mer garn


En del av garnlageret mitt

Kombinasjonen av å være en impulsshopper ("Oj, fin farge, jeg tar et nøste!") med samlemani ("Jeg må ha et nøste av alle fargene") er ikke helt heldig - jeg har mange enkeltnøster i forskjellige farger og kvaliteter.

Nå blir det skjerpings. Ikke mer garnhandling på en stund (men knapper og annet stæsj derimot...)

10 kommentarer:

  1. wow for et lager! imponerende samling (del av samling).

    Vi får ha en garnbyttekveld eller en brainstormingskveld der man får nye impulser til gammelt garn :)

    Lykke til videre med flyttingen

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker spesielt hvordan eskene "buler"

      Slett
  2. Knapper tar liiiiiten plass Ü
    Høres ut som at du må igang med noen stripe-prosjekter i nærmeste fremtid!

    SvarSlett
  3. Garnhamstring er en del av hobbyen;) Stooooort lager er supert når en en søndagskveld er skikkelig inspirert til å starte på et prosjekt og ingen butikker er åpne.... for ikke å snakke om helligdager...;)??

    Og når det må bremses litt på shoppingen for sparing o.l har en et velfyllt lager å bruke fra... Jeg er i siste kategorien akkurat nå og er sååååå glad for et stort garnlager:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ... og takk for at du ville feire sammen med meg!!

      Slett
  4. Enig; sånne garnlager hører med til hobbyen. Alt er som det skal være:-)

    SvarSlett
  5. Godt med positiv feedback:-) Mannen i huset er ikke like positiv for å si det sånn:-p

    SvarSlett
  6. Syns det er praktisk med garnlager jeg:) Alltid garn liggende om man får en ide:)

    Jeg har faktisk ni sånne esker som buler like masse :o
    Mannen her i huset er heller ikke overbegeistret:P

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Åh, altid dejligt at høre andre med samme last. Om tre måneder står jeg med samme problem. Halvering af bolig kvadratmeter (jubiii færre kvadratmeter at støvsuge)og alt for stort stof- og garnlager. Hvor mange gram kan man mon nå at nedskrive på tre måneder...?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er bra vi er flere:-)

      Nå må man tenke på noen fine stripeprosjekter så man blir kvitt noen av enkeltnøstene;-)

      Slett